Chcete modernizovat vedení svého účetnictví a nevíte kde začít? Co takhle elektronickou evidencí vašich účetních podkladů? Poradíme vám, jak se zbavit všech nepotřebných papírů, zjednodušit komunikaci s vaší účetní a ušetřit spoustu času!
Mgr. Soňa Zezulková
Účetní a daňová specialistka
Ve své praxi se zabývá účetnictvím a daněmi malých a středních podniků, živnostníků. Je členem svazu účetních. Své služby poskytuje v Olomouckém kraji.
Na webináři se dozvíte informace o elektronické evidence a efektivní správě účetních podkladů. Po obecnějším úvodu si řekneme, proč ukládání a předávání účetních podkladů nikdy nebylo tak snadné. Vysvětlíme si, v čem je elektronická evidence užitečná, ať už podnikáte sami, nebo vedete menší či větší firmu. Navážeme konkrétními příklady z praxe a ukážeme si jak účelně pracovat s doklady, jako jsou objednávky, faktury, účtenky, ale i smlouvy, ceníky nebo bankovní výpisy. Webinář zakončíme praktickou ukázkou, kdy si práci s doklady bude moct vyzkoušet každý.
Webinář je vhodný pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více o problematice elektronické evidence. Jak můžete s její pomocí zefektivnit vaši práci a ušetřit více času? Pokud se chcete lépe vyznat nejen obecně v problematice elektronické evidence, ale také v tom, jak efektivně spravovat veškeré dokumenty týkající se vašeho podnikání, pak je webinář právě pro vás. Ukážeme vám, jak si můžete správně vytvářet a přehledně uspořádat objednávky, faktury a další důležité doklady. Předání podkladů vašemu účetnímu pak již vždy půjde hladce.